Bebeğim 7 haftalık oldu bugün randevum vardı kalp atışını duymadık doktor 1 hafta sonra yine gel dedi alttan muayene ile bakalım dedi siz ne zaman duydunuz kalp atışını kötü bir şey olacak diye çok korkuyorum ilk hamileliğim çok endişeliyim şimdi 1 hafta nasıl beklerim bilmiyorum