Laylaaaa121212 Ve geç döllenen her bebek kız bebektir algısı var toplumda bu kanıya nerden vardınız? Böyle hurafeler gerçek mi? Doktor bana geç döllenmişsin dedi gelişim geriliği mi olucak?
Anneyim Laylaaaa121212 ya oyle bişey yok 2 inci oglumdaa 3 üncü oglumda geç döllenmeyidi ikisii de ama haftaları ilerledikçe o haftayı kapattılar yani gelişimi iyi olunca arası kapanır sen bile şaşar kalırsın çinsiyet le alakası yok
Selo39 Laylaaaa121212 arkadaşlar geç döllenme gelişim geriliği ne alaka ya. Alakası bile yok böyle şeylerin benim kızımda geç döllenme.. gelişim geriliği çok daha farklı bir olay
Damalakko Laylaaaa121212 bende geç döllenme ile kız annesiyim gelişimi gayet iyi asla öyle söyleyenlere inanmayın doktorunuzdan başka her sese kulak kapayın
El_Ebruli Laylaaaa121212 benimde geç döllenme bir hafta geriden geliyordu yani şuan kapattı arayi hatta bir kaç gün öne geçti 😅