Merhaba kızlar biraz önce doktordan çıktım ve bebegim hala dönmemiş dogum pozisyonu almamış. İlk gebeligim doktor dedi ki bebegin dönmez bence sezeryan olabilirsin dedi bnde normal dogum düşünüyordum çok moralimi bozdu acaba bebek döner mi hiç bir bilgim yok saglıkla kazasız belasız dogsun da ama bnde normal dogum isterdim