Sumeyraaaa 36 haftlık hamıleyım bu haftadan sonra hastanede degıstrsem hangı hastaneyı onerırsınız ...
eymenelif Sumeyraaaa bence guzel bir hastane temizliginden yemegine kadar bana ozelden daah iyi davaranmislardi dogumda canim bitanem guzelim die die konusa konusa iyisine denk gelemdikten sonra hicbiyerde denk gelmezsin cnm
elif0690 GATA canım..Devlet hastanesi istiyorsun sanırım..Bnm tanıdıklarım orada doğum yaptı Çok memnun kaldılar..
elif0690 Cans Yaa o konuda bir fikrim yok cnm..Bşr arayıp sormanızda fayda var..Neden hastane değişkliği yapıyrsun cnm çok az klmş
Sumeyraaaa elif0690. Sımdıye kadar herkes zubeyde dogumu onermıyo banada yenı yenı soyluyorlar canm bende ondan degıstırsem olurmu dıye oda bı dedıgınız gıbı ararım bı ne dıyolarsa ona gore gıderım
elif0690 Sumeyraaaa Evet orası biraz sıkıntılı..Şansınıza iyi birileri denk gelirse..İnş iyi bir hastane bulursunuz
Canparcam CerenSelvi orası guzel ama doğumda yer yok diye ya zubeyde hanıma ya da buyuk Doğuma yolluyor