Ben hamileliğim süresince doktoruma düzenli sordum ek olarak takviye bir şey kullanmayacak mıyız diye, ısrarla bir şey vermiyor, değerlerin normal diyor. Oysaki hemoglobinim biraz düştü; ama o da gebeliğe bağlı ve normalmiş. Sadece ilk üç ay folik asit kullandım, başka da bir şey kullanmadım. D vitaminim eksik, onda da her gün çık 15 dakika güneşte yürü diyor. Çok doğalıyız; ama bakalım inşallah doğumdan sonra sıkıntı olmaz. bu arada 35+4’teyim.