Asliibaraak_50 Kızlar yarın hayırlısıyla doğumum gerçekleşicek aşırı stres yapıyorum korku var altta sıfır açılma sıfır sancı ve dogumum normal planlandı suni sancıdan çok korkuyorum lütfen dualarınızı esirgemeyin banada dualarınızda yer açın 🙌🏻
ozgeaa Asliibaraak_50 kaç haftalıksınız? Bende 38+3 üm haftaya Pazartesiye kadar kendiliğinden gelmezse bana da suni sancı verilecek doğumu başlatacak
Aysema Asliibaraak_50 ozgeaa Hiç korkmayın. Kendi sancinizla es deger verdikleri. Allah kolayliklar versin sağlikla kavusun 🍀
Asliibaraak_50 ozgeaa 40+1 haftalık olduk ☺️ Doktorumuz bekletti 2 gün daha kendiliğinden sancı vs açılma olsun diye ama tık yok yarın aynı şekilde benimde SIM’i sancıyla baslatıcak
ozgeaa Asliibaraak_50 suni sancıyla mı ? Sonucunuzu yazar mısınız benimde suni sancıyla başlatılacak nasıl olacak merak ediyorum