Kuzeymiraa güzel ıkınmaya çalış doktor ebe ne diyorsa onu yap.Kabız olmuş da çıkarmak istiyor gibi ıkın :) mutlaka sütün gelmese bile stres yapma sürekli emzirmeye çalış.Gelmezse de illa gelsin diye bekleme mama verirlerse içir.süt pompası ile uyar ya da duş alabilirsen duş al.Yani 2 saatte bir emzirilecek diye bekleme sürekli göğsünde dursun bebeğin.Ben normal doğum yapmama rağmen ertesi gün geldi sütüm o geçen sürede sarılık oldu kızım eve geldiğinde.o zaman keşke pompa ile göğsümü uyarsaydım keşke bi şırınga daha mama verseydim dedim.çünkü 1 şırınga mama verdim hemşirelerin verdiği diğer mamayı kayınvalidem vermeyelim dedi keşke dinlemeseydim dedim :)ama tabi sonradan bol anne sütü ile atlattı sarılığı :)