Dilek0809 Bir ay önce kürtaj oldum. Doktorum kontrole gittiğimde folik asite devam etmemi ve 100 mg coraspin verdi. Bu şekilde kayıp sebebi hiç araştırılmadan bu ilacı kullanan var mı?
Aykem Dilek0809 dilek hanım folik asit normal, corasprinde kan sulandırıcı olunca sanmam birşey olacagını.
Selo39 Dilek0809 benimde bir kürtajım var canım bende kullandım.. coraspin hala kullanıyorum 24 haftalık gebeyim, araştırılsa bile birşey çıkmıyor genelde ilk gebeliklerde oluyormuş 🤷🏻♀️ Benim araştırıldığı halde bir şey çıkmadı
Zeytnveannesi Dilek0809 ama herhangi yeni bir gebelik durumunda dikkatli kullanmalısınız. Doktorumun dediğine göre coraspin kullanmak herhangi bir kanamaya yol açmaz fakat mevcutta plasentadan kaynaklı kanama veya rahimde bir kanama alanı oluşmuşsa coraspin dozunu düşürmek veya farklı bir önlem alınır doktor tarafından.
Dilek0809 Aykem aynen folik asite zaten devam ettim on gün sonra ama ilacı kullanan var mı diye merak etmiştim sağolun
Dilek0809 Selo39 çok sağolun bana da bazı araştırmalar önlem amaçlı öneriyor sana bir zararı yok dedi ama insan yine de bi kullanan var mı diye merak ediyor, sağ Salim kucağınıza alın inşallah bebeğinizi🙏🏼
Dilek0809 Zeytnveannesi şu anlık korunuyorum zaten ve sürpriz bi gebelik olmayacağı İçin hemen önlem alınır diye düşünüyorum tabi yeniden bu duyguyu tadabilirsem😔
sukayhanacar Dilek0809 kürtajımdan sonra ben de kullandım 27. haftaya gircem 2. gebeliğimde 35. haftaya kdr kullanıcam. önlem amaçlı veriliyo. coraspinin aksine aşırı derecede faydası var yani. bırakmayın devam edin
Dilek0809 sukayhanacar çok sağolun bırakmam tabiki doktoruma güveniyorum ama yine de kullananların fikirlerini almak istedim teşekkürler. 🙏🏼
sukayhanacar Dilek0809 rica ederim canım. ben hiç ara vermeden düzenli kullandım kullanıyorum da. doğum sonrası bile kullanmayı düşündüğüm bi ilaç coraspin
Bebekbal Dilek0809 canım bir kaybın var benimde,aynı şelikde coraspin kullanıyorum.bebek kaybının sebebi kan pıhtılaşması ihtimaliyse diye veriyor kan sulandırıcı,ilk gebeliğimdi araştırmamıştık doktor önlem amaçlı verdi.bence kullan 👍🏻
Anneolabilmek Tıbbı genetik bölümünden randevu alın düşüklerinizin oldugunu söyleyın kan pıhtılasmanız olabılır. Benım de vardı düşüğüm kan pıhtılasmam varmıs hamıle kalınca iğneya basladık
sukayhanacar ozgei evet kullandım bırakmadım. zaten sadece kürtaj sonrası kullanılan bi ilaç değil alanı baya geniş ve yararlı bi ilaç
ozgei sukayhanacar benimmm de 2 kaybim var su anda gebelik dusunuyorum duzenli kullaniyorum ama burda gebe kalamiyorum bebeğin tutunmasini engelliyor mu diye yazanlar olmuş kafam karıştı da sorayim dedim,kolayca kalanlar da var demek ki aspirinle ilgisi yok zaten öyle bir ihtimal olsa doktor niye versin vermezdi diye düşünüyorum
insan_insan Dilek0809 hiç kaybım yok ama doktorum hamile kalmak istediğimde rahim damarlarını besliyor diye folik asitle birlikte vermişti sonra hamile kaldım hala devam ediyorum
insan_insan ozgei benim doktorum da tam tersini söylemişti damarları besleyip Rahmi besliyor diye bebek istediğimiz için verdi öyle olsa vermezdi diye düşünüyorum 🤔
sukayhanacar ozgei coraspinin hamile kalmak veya kalmamakla ne alakası var allah aşkına. coraspin gebelik sağlayan bi ilaç değil yani. doktorunuza sormuyosanız burda ki fikirleri dinlemeyin başka yerlerde araştırın. eczacı bile anlatır yani ne faydası var neye yok. gebelikle bağdaştırmayın ilacı