Off anlamıyorum gerçekten bazı düşünceleri. Herkes aynı pencereden bakmayabilir elbette . Oluşacak riskleri bilmenin nesi zararli olabilir, illa bir doktor down dedi diye inanmak gibi, git baska baska doktor gorusude al ama gerçeği öğren nedir bu Allahtan geldi canımız vs.
Tabiki oyle her şekilde tabiki benim ama doğmadan da nesi olduğunu sağlıklı mı elimden bisey gelirmi bilmem gerekmez mi.
Diyelim down sendromu cikti ee ozaman arastirmaz misin nasil bir yol izlemeli nelere dikkat etmeliyim, eğitimde nasil bir okul secimi yapılır ona faydali olacak kitaplar nedir? Neleri bilmeliyim onu ve kendimi nelere hazirlamaliyim,?
Nebileyim yaşayın sürü psikolojisiyle ot gibi çöp gibi.
Konu sahibine değildir yorumum 🙏