Gd1992 Ben bebek bakım setini çok gerekli görmedim.
Chicco’nun makas şeklinde olan tırnak makasından aldım yine chicco’nun fırça ve tarak 2′li setini aldım. Burun aspiratörü olarak Otribebe tercih ettim. Banyo ürünü olarak Mustela’nın yenidoğan şampuanını aldım. Pişik kremi olan yine mustela aldım. Banyo sonrası losyon olarak ise Radix markasının losyonunu tercih ettim.