Merhaba kızlar 13+2 haftalık hamileyim.( Daha önce kanamam olduğu için zaten progestan kullanıyorum ve kanamam olmadı bir süredir). Sorum şu aslında zaten bazen hiç hamile değilmişim gibi hissediyorum o ayrı ama iki gündür dikkatimi çeken şey hamile kaldığımdan beri hep akıntım vardı son zamanlarda suku akıntı şeklindeydi ama iki gündür hiç akıntım olmuyor. Bu beni Endişelendirdi ama daha iki hafta önce girdiğim için ultrasona evham mı yapıyorum diye düşünüyorum zaten ilk haftalar sürekli evham yaptığım için çok ultrasona girdim . Ama kafamada takılmadı değil benim gibi akıntısı bu haftalarda biten var mı doktora gitmeli miyim ?