Beyza9197 11+1haftalık hamileyim bugün doktora gidicem cinsiyet görünürmü özellerde görünebilir diyorlar
Rehile Beyza9197 Erken değilmi🤭 keşke bende Bilsem ama erken 12 haftada Kesin söylemiyolar bile en kesin 16 diyolar bazen değişede biliyo😁
ayazmoms41 Beyza9197 canım bana 12+1 kız denildi 16+6 da erkek olduğunu öğrendim 😊 o haftalarda yanılma payı biraz daha yüksek oluyor
Fatmakan Beyza9197 ya simdi şöyle kiz ise surekli belirsizlik oluyo 20 e kadar bana mesela ben hep ozele gidiyom 12 de soz konusu degil kcuuk dediler 14 de arkasi donuk du 16 da kiza bnziyor dediler ama kesin degil dedi yani net olarak 20
prensesinannesiiii 0101sevo 13+1 de kızımın olacağını öğrendim doktorum da çok emindi. Bence doktordan doktora farkediyor
0101sevo Beyza9197 bende özele gidiyorum muayene hatta doktorum a ısrar ettik baya gerçekten yanılırım bak ddi çünkü cinsel organ henüz yok ne söylesem yalan olur dedi bekliyoruz 🤗
0101sevo Beyza9197 sorma bizde çok merak içindeyiz yarın rapor almak için hastaneye gitcez belki soyler şuan 15. Hafta🤗
Sweetie Beyza9197 çok erken benim 12. Haftada erkek demişti doktor yüzde doksan dedi 16. Haftada kız olduğunu öğrendim 27.haftamdayım kızım olacak inşallah bir ay daha bekleyin ☺️