Kızlar öncelikle allah tüm hamilelerimizi sağlıkla kurtarsın🙏 Gelelim benim hikayeme saat 12de hastaneye geldim 5 cm açıklıkla gelmişim hastaneye neyseki en iyi şey buydu sancımın yarısını evde çekmişim haberim olmadan bu arada ne suyum geldi ne kanamam sancıyla gittim ama sıklığını bile takip edemediğim ondan sonrası hızlı gelişti hemen yatış yapıldı ameliyathaneye alındığım anda 8 cm açıklık olmuş suyumu patlattılar ve herşey ordan sonra başladı sancılı bir 1 buçuk 2 saat geçirdim ama sadece dua ettim ve rabbimin olmayanlara da nasip etmesini diledim çünkü bende biliyorum isteyipte hemen olmamasının ne kadar bir bunalım yarattığını şükür 2.20 de kavuştum oğluma normal Doğum oldu kendim kalkıp oturabiliyorum isteyen herkese nasip olsun inş uzun oldu ama sormak istediğiniz herşeyi sorabilirsiniz