Ebru2403 oldu ve baya uzun sürdü 2 haftayı geçkin. Hemen doktoruma başvurmuştum kese içine bakıp kanama yoktu ve ilaç vermişti ne olur olmaz diyerek. İlacımda yeni bitti lekelenme geçtikten sonra bile kullandım. 6. Haftada başlayıp 8. Haftanın ortalarında geçmişti. İhmal etme lütfen