39+3 tüm ve artık son kontrollerime gidiyordum tabi doğurmayı sancıyı da bekliyordum merak ya nasıl olacak napıcam nasıl bir his içim içimi kemiriyordu tabi görenlerin sen hala doğurmadınmı klişesi devam ediyordu 😂 bu arada 2 gündür belimde ve kasıklarım da hafif ağrılar var her gün düzenli yürüyüş ve squat yaptığım için ondan diye düşünerek çok sancı olarak nitelendirmedim çünkü düzenli bir ağrı yok tu devamlı takibini yapıyordum, 6 ağustos doktor kontrolüm var tabi bnde artık heyecan belki bugün doğururum diye ama içime doğmuştu ne yalan söliyim anneme akşmdan şakasını bile yapmıştım yarın doğurucam bak görürsün faln dye 😂 doktor suyumun azaldığını söyledi muayenen sırasında ve ben biraz korktum açıkçası su ölçümünün denk geldiği biryerde kordon olduğu için tam net ölçüm yapmadı yemek ye biraz yürü öğleden sonra gel tekrar ölçelim yatışını yapabilirim dendi çıktım odadan beni sardı bir korku kardeşim yanımdaydı dedim hazırlıklı ol kimseye haber vermedik ama kardeşim le öğlen yemeğimizi yedik ve hastane çevresinde yürüyüş yaptık sonracıma öğleden sonra tekrar muayeneye girdim doktorum ölçümü tekrarladı ve yatışını yapalım dedi ben dondum kaldım korku Bi yandan heyecan Bi yandan ne olacak ne yapacaklar merakı sonra yukarı doğum haneye yatırıldım orada tekrar ayrıntılı muayene edildim ve doğumumum başlatılmasına karar verildi üstüm değiştirildi falan ben hala şoktayım sonra kardeşimi aradım dedim beni doğurtacaklar toplanın gelin çantalar falan oda neye uğradığını anlamdı korkmuş oda yazık canım benim 😍 sonra eşimi aradım annemi aradım haber verdim seslerini duyabildiğim kadar duyduktan sonra artık telefonumu ve eşyalarımı aldılar kardeşime teslim etmek için sonrasında ebeler doktorlar artık muayene için geldiler çatı sancı muayenesi nst takıldı sancı yok tabi doktor muayeneden sonra şaşkın şaşkın bana baktı senin suyun mu geldi dedi dedim yok vajinal muayene yapılmadı mı sana dedi dedim yok 😂 doktorcum mutlu bir şekilde canım sen doğumu yarılmışsın 5 cm açılman var akşama doğurturuz seni dedi ve baya mutlu oldu tabi ben ne 5 cm mi falan demekki iki gündür olan ağrılarım açılma ağrılarıymış ve bende bian mutlu oldum çünkü ebem bu açıklığa gelmek için uzun süre sancı çekenler var çok şanslısın aferin sana hemencik yawru nu kucağına alacaksın dedi bende heyecanlandım bu sırada saat öğlen 3 falan sonra işte öğrenci ebeler geliyor gdyor damar yolu açıyorlar falan doktorum hemen suni sancı başlatalım hızlı olsun annemizi doğurtalım dedi saat öğlen 4 de suni sancı takıldı sonra beklemeye başladım o sırada da tv de kara sevda var ona dalmışım Bi baktım saat 6 olmuş tabi nst sancılarım arttı bende hissetmeye başladım ayağakalktım esneme hareketleri yapmaya başladım sancı geldikçe esniyorum gittiğinde dinleniyordum saat 7 oldu ebelerim geldi açılma 7 cm olmuş çok güzel ilerliyorsun dediler ve artık suyumu patlattılar çok değişik bir histi heryer kan su oldu artık sancılarım daha çok artmaya başladı sancılarım arttıkça bende hareketlendim ki ağrısı hafiflesin diye Bi ara sancım artık 100 ü gördü tabi ben artık yatamıyorum sağa yürü sola yürü sancı geldikçe artık suratım ekşiyor ve yaptığım esneme hareketleri Bi işe yaramıyormuş gbi geliyor artık yavaştan beni inletmeye başladı saat oldu 8 ebem 9 cm dedi ve bana bi iğne yaptı bu seni rahatlatacak dedi ve artık ıkınmam geldikçe bacaklarını kendine çek ıkın sancın gidene kadar dedi çıktı tabi bende anlamadım o iğne neyin nesiydi bende sanıyorumki ağrı kesici falan ne ağrı kesmesi ıkınma hissiyatı veriyormuş ilaç sonra ben istemesemde sancım geldiğinde ıkınmaya başladım artık sancılara dayanamıyordum ebem 5 dk da Bi muayene ediyordu artık ebeme yalvardım çıkartın alın diye 😂 ebem de sağolsun ben bişey yapamam sen ne kadar çok sancın geldiğinde ıkınırsan okadar çabuk olur doğumun dedi ve Allah ebemden ve doktorum dan razı olsun her sancım geldiğinde hadi diyerek ve perine masajı yaparak açılmamı kolaylaştırdılar haklarını ödeyemem sonra doktorum geldi tam açıklık dedi ve Bi anda odada Bi hareketlilik oldu bişeyler hazırlandı Bi anda ameliyathaneye dönüştü oda sonra odaya 7 8 hemşireli doktorlu ebeli grup girdi yatağımı yükselttiler Bi hemşire başımda doktorlar altımda diğerleri izliyor öle ben sancımın derdinde sonra hadi artık bitti dedi doktorum ıkın sancın gelince bırakma dedi ilkinde ıkındım ama bıraktım hatta Bi doktor doğuramıcak bu boşuna hazırladınız buraları falan diye dalga geçti bunu hırslandırmak için yaptığını doğumdan sonra anladım 😂 gerçekten de verdi gazı sonra sancım geldi tekrar bu sefer ıkındım ve bırakmadım sonrasında saat 8:55 de ciyak ciyak Bi ses geldi birde baktım oğluşum doğmuş dedim allhım sana şükürler olsun doktorlarıma ebelerime nasıl dualar ediyorum Allah onlarda sabırlar versin o sancıyla neler yaptım Allah bilir ben hatırlamıyorum hala 😂😂😂 benim doğum hikayemde böyleydi kızlar darısı isteyen herkese olsun ama normal doğum evet kolay değil ama abarttıkları gbi hiç değil ben hala yapabildiğime inanmıyorum tabi burda doktorları dinlemek çok önemli ve emin olun yaptığınız spor ve hareketler boşuna değil sağlıcakla kalın ❤️