Gamzee2106 Hanimlar 38 olduk ara ara belim ve kasiklarimda agri oluyor ama dogum sancisi oldugunj dusunmuyorum siddetli deil cunku ilk gebeligim tecrubesizimde nasl olacak bilmiyorum bekliyoruz sizde durumlar nasil
Babyveannesi Gamzee2106 aynı şey bendede var 38+2 yim sabaha kadar kasıklarım ağrıdı böyle olduğumda wc ye giderdim ve geçerdi geçmedi şuandada ağrım var bende acaba doğum sancısı başlangıcımı diye düşünüyorum anlayamadım