Miniklina canım benim 15.haftadan beri erken doğum riskim var. Rahim ağzım kısalığı için ameliyat oldum 15.haftada. Yatarak 24 e geldim hala yatıyorum ve riskim devam ediyor. Hedefim minimum 28 i gormek canım. Eşya dediğin şey hallolur. Tekstil ürünlerinin çoğunu zaten internetten indirimde alabilirsin. Mobilya olayını da internetten bakıyorum açıkçası. Hoşuma giden ürünleri listeliyorum. En kötü ihtimal eşim ve ablam bensiz gidip alırlar, beni de görüntülü ararlar, ben karar veririm diye düşündüm. Bir tane kaybım var erken doğum sonrası. O yüzden eşyalar hiç mühim gelmiyor canım. Sende hiç kafana bile takma. Önemli olan bebislerin sağlığı. Herşey olur.