merve90 canim inan ki. mudahale etmedi beni eve gonderdi bende pazartesi sehir hast. geldim randevu aldigim doktor bana mudahale etti geldim geleli serum yiyorum nst giriyorum sabah aksam sanci durumuna gore seni gondericem dio devlet hastanelerinden hep uzak. durdum ama demek ki vicdanli bi doktora denk geldim birakmiyor beni ben normal. dogumdan korkuyorum ama burda kalmaya devam edersem normal doguracam sanirim bana da progestan verdi ama en fazla 36.haftaya kadar kullaniliomus doktor iki gun sonra birak dedi