Esrazoan Kızlar sık idrara çıkıyorum bunun sebebi hamile olmam mı ? Yoksa düşük riskimin olması mı ? Sizde durumlar nasıl 8 haftalığız bu arada
Fatmafatma Esrazoan gebelikten dolayi o baslarda surekli tuvaltin varmis gibi oluyor sonra geçiyor ama genelde hamilelikte sık tuvalte gidiliyor cunki cok su iciyoruz 😁
MeryemFatih Esrazoan benim de en başlarda öyleydi şimdi de sondayım gene öyle hamilelikten kaynaklı bi durum
bilges Esrazoan 28 hqftalık hamıleyım cnm en başından berı çok cıkıyorum😔 şimdi daha çok bazen lavobadan cıkıyorum bıdaha gırıyorum baş asagı dönünce veya ayaklarıyla vurunca mesaneme çok kötü oluyor😣