Merhaba arkadaşlar 6 haftalık hamileyim ortalama bir haftadır vajina kaşıntım var. Akıntı vs yok. Doktorum pamuklu çamaşırlar giymemi söyledi sadece. Giyiyorum temizliğine dikkat ediyorum, kaşıntıya dayanamayınca sirkeli su ile taharet ediyorum fakat bir türlü geçirmiyorum. Bu durumu yaşayan veya bir önerisi olan var mı 😕