ayazmoms41 Kızlar günaydın birazdan sabah olmak üzere 😊 bacak krampların yüzünden nerdeyse her gün 4 gibi uyanıyorum. Ve oturur vaziyette bir bacağımı uzatarak uzanıyorum. Bu riskli değildir dimi? Hani sol taraf felan diyorlar ya sürekli. 27+0 haftadayım 🤲🏻🧿
Selen2688 ayazmoms41 34. Haftamdayım artık sola yatmaktan yanlarım ağrımıştı ama sağ sol farketmiyo son zamanda nasıl rahat edersem öğle uyuya kalıyorum nefes bile zor alıyorum yatarken uyuyayımda diyorum sırt üstü yatmadığım sürece sıkıntı etmiyorum artık