Buso kanama alani varsa normaldir. Benimde 3 4 gun once cesmeden boşalırcasins yatak carsaf kan icinde uyandim gece. Zaten daha onceden ufak.kanama alani vardi kapanmıştı. Dun gittim doktora bebek iyi ama kucuk bir kanama varmis cok onemsemedi doktorum. Ilaclari biraz değiştirdi bakalim insallah cabucak atlatrz. Bende kanama yasayinca bel kasik agrisi cekerdim rahmim agrirdi. Allaha emant derdim. Ama bole kirmizii kanamalarda doktora gidip bebege baktrman sart 6. Haftadan beri yasiyorum hee sefernde dr gttm. Sende gt cnm ihmal etme