Merve1192 Merhaba arkadaşlar. Kizimiz için isim arastiriyoruz ama hem anlamı güzel hem söylemesi güzel kulağa hoş gelecek bir isim bulamadık. Önceki açılan postlara baktım ama pek bir sonuca ulaşamadım belki yeni fikirler gelir, paylasimlarinizi bekliyorum ♥️
UrasEgeninannesi Merve1192 Allah nasip ederde kızım olursa ileride Mihri vermek istiyorum. Güneş, güneş gibi. Eylül ayı güzel yüzlü gibi anlamları var. Hemde çok kibar geliyor kulağa ☺️
Nvshpltk Elvin 💖 cennet çiçeği ..gökkuşağı rengi kızımında ismi Ve o şu an 4 yaşında çok güzel bi prenses 😇
Hifa38 HİFA ❤️ sabreden demek sahabe ismi…. Süheyb&Hifa kissasini okursanız mükemmel lisede bı kitapta okumuştum ve o an dedim kızım olursa hifa oğlum olursa Süheyb çok anlamlı….
hmyrmom Kızıma hümeyra ismini verdim. Anlamı çok güzeldi araştırmıştım ama şuan hatırlayamadım googledan bakablrsn 😊
Zeynepadali Sinem Mira koyacağız inşallah. Sinem yüreğim , sevdiğim anlamını taşıyor . Mira tercihiniz olur mu bilmem ama bir çok dilde anlamı var genel olarak kuyruklu bir yıldız anlamını taşıyor .
Nursel67 Eyşan ☺️ Güzelliği ile ünlü demek birde Kayla ismi var onun anlamı da günahsiz temiz masum demek
sherlock_anne Merve1192 bir arkadaşım kızına iklima ismini koymuştu. Adem aleyhisselamın doğan ilk kızına verdiği isimmiş
sherlock_anne Merve1192 bir arkadaşımda zeynep gülce koymuştu benim kızımın adıda gökçe: gerçekten anlamı gibi gökyüzü gibi sakin dingin huzurlu bi bebek, kızdırdığımızda şimşekleri çakan değişik bir çocuğa dönüşüveriyor isminş ne koyarsanız koyun anlamını taşıdığından emin olabilirsiniz
Merve1192 sherlock_anne evet ismini tasiyacagina çok inanıyorum o yüzden de bir karara varamiyorum Rabb’im hayırlı içimize sinen bir isim nasip etsin inşallah 💕