zynp131820 Ozleeem benimde iki tane oğlum var isimleri yağız Kaan❤️ve Alperen ❤️ sizin sunduğunuz isimlerden Alper daha yakın geldi bana o yüzden 🤗🤗❤️
babymomyy mervoss inancınızı bilmiyorum ama ares savaş tanrısı demek dinimizce çok caiz olan bi isim değil
Ozleeem Nzdla kardeşimin adı yiğit zaten bütün güzel isimler hep yakınımda olduğu için pek bulamadık 😂
mervoss babymomyy müslümanım 😊 çoğu insanın hepimizin nerdeyse isimleri arapça kökenlidir araştırmanızı tabaiye ederim ☺️
babymomyy mervoss Arapça kökenli isimlerle söylediğim şeyi nasıl bağdaştırdınız anlamadım☺️ tam olarak tavsiye ettiğiniz şey nedir? Aresin savaş tanrısı ismi olmadığını mı iddia ediyorsunuzda araştırmanı tavsiye ediyorsunuz?
mervoss babymomyy 😂 aresin anlamını ben zaten biliyorum demem o ki isimlerin anlamları kökenleri zaten farklı bizlerinki bile kökleri farklı yerlere dayanıyor böyle kendi kendinize sorun uydurup karsıdakine önyargılı davranmayı cok mu seversiniz ☺️
babymomyy mervoss ay sen ben kadar saçmalamışsın kökü istediği yere gitsin ben burda sana bi Yunan mitolojisindeki Tanrı isminden bahsediyorum seni uyarmak istiyorum senin söylediğin saçmalığa bak nasıl istersen öyle yap arkadaşım. Kafan yapın güzelmiş hayırlı olsun.
Bsraydin Iyi de isimlerimiz yabancı kaynakli bile olsa….bisey tanrisi seklindeki bir ismi koymakla ayni sey mi bu? Kadin doğru bi uyari yapmış hassasiyet size kalmis..siz elmayla armudu karistiriyorsunz…son olarak alper diyorum hayirlisi olsun
mervoss babymomyy beni senin uyarabilecegin bi konu yok canım benim ben zaten biliyorum neyin ne olsugunu isimlerin anlamlarından ne oldugundan bahsediyorsun bende diyorum ki hangimizin ismi düzgün ki sende kafanı güle güle kullan bu cahillikle zor ama
busbus35 Oğlum var ismi MİRAÇ POLAT … İsim oneriyim yamaç kuzey aras Miran yağız asil Yusuf ,Güney ,Umut , Ata ,
Ozleeem zynp131820 kaan ı da çok düşündük ama iki söylenişi olduğu için emin olamadık Alpere döndük bizde 😊😍
babymomyy mervoss cahillikten senin bahsetmen son derece üzücü ☺️Neyin ne olduğu gayet belli sen kafanı yorma iyi günler ☺️