Senem48 benim ilk gebeliğimdi ve sancı nasıl bişey bilmediğimden artık son haftalarda en ufak ağrıda acaba geliyo mu diye düşünüyordum. 39+6da sabaha karşı nişanım geldi ve sancılar başladı. O an dedim ki gerçekten diğer ağrılardan farklıymış🤭😄 ilk başlarda ara ara vuruyo ama yinede bi düzeni oluyor. 10-15 dkda bir gibi mesela.. ben önce suyum değil de nişanım geldiği için kendimi çok şanslı hissediyordum çünkü hep aklımda sancıyı evde çekip son raddede hastaneye gitmek vardı çok şükür de öyle oldu. Ertesi gün gece 1-2 gibi artık dakika da bir geliyordu resmen sancılarım hastaneye gittim 9 cm açılma vardı ilk gebeliğim olmasına rağmen 2 saat sürmeden doğum yaptım. Sana da tavsiyem sancıların düzene girdiğinde sancını çok iyi takip et sürekli duşa gir çok rahatlatıyo☺️ Yani canım, o sancı kendisini zaten belli ediyo, sen bebeğin hareketlerini takip edip kendini De iyi hissedersen evinde Çek sancını derim ben☺️ Sağlıkla kavuş inşallah bebiişine🙏