Klomen hapı kullandım ve yumurtalığım dün 19mm idi doktor iki gün sonra tekrar çağırdı yumurta bir tane oluşmuş ama diğeri fazla büyümüş kist olarak mi yoksa çatlayacak mi yarın bakacak korkuyorm kist olursa ne olur ve coook siddetli sancim var bugün sebebi çatlıyor olması mi acaba bilgisi olan yada başından geçen var mı ?