sanem68 okadar acı çekiyorum ki nasıl ağlıyorum nefes alamıyorum uzanamiyorum bizim evin önünde çok fena kaza oldu bende gördüm çok korktum bi anda kaburgama ağrı girdi iki gündür geçmedi😔ölecem resmen o ağrıyla kaburgama öyle bi bastirdimki bebeğe bişey olmaz demi😔