mysweetbaby Ecemli ben de 38+5 ve dün doktora gittim en ufak bir sancı vs yok çocukta kanala girmedi henüz.Pazartesiye kadar girmezse sezeryan olcam o gün.
Ecemli mervoss iste bnde diyorum artik dogursam bende inanmiyorum oyle seylere ha kiz ha erkek farketmiyor ki dogum zamanlari
Busekrkmz Bende 38+3 oldum ama ne sancım var ne ağrım en ufak belirtim bile yok ama hiç sezaryenden bahsetmedi bana doktorum.
ozgeaa 38+3 bugün 2. Çatı muayenesi oldum tık yok açılma yok sancı yok .. pazartesiye kadar gelmezse suni sancı ile doğumu başlatacak olmazsa seZaryan