Kızlar benim boyun bölgemde birden çok et beni var hamile kalmadan önce cildieue dokt gidip yaktiracaktim ama hamile olunca oylelikle kaldı ve sanki daha da çoğalıyormuş gibi geldi çok kötü duruyor.Dogal birşeylerle geçirebilme imkanim var mi yoksa doğumdan sonra mi dokt gidip mudahele ettireyim??