Bugün 40 haftalık olduk oglusumla ama hiç gelmeye niyeti yok . Ne karnım aşağı düştü ne de nst de sancım var . 9 gun önce de annemle kayınvalidem memleketten yanıma geldi doğum için bir dogmadi erken geldik diye yakinip duruyor kayınvalidem 🙄 eşimle de tartıştık 3 gündür konuşmuyoruz . İyice strese üzerine stress 😔 beni görenler daha iki haftası var bebeğin diyor. doğru düzgün uyuyamıyorum .midem yanıyor huzursuz bacak sendromum var 🙄Bir dogursam da içim ferahlasa 😔 dua edin lütfen