Mervessolak Kızlar 8+4 deyim bulantım günün her saatinde var ama kusamıyorumda sadece soğuk almışım gibi bulantı var halsizlikte eklenince duramıyorum ayakta böyle hisseden varmı
ArEl55 Benim de hamileliklerim öyle geçiyor, bu 3. Bebeğim. Yeni bir ilaç çıkmış prilam dr. Resmen hayatımı kurtardı. Yoksa kusmasam da sürekli bir bulantı vardı, kafamı kaldıramıyordum
Senem48 Ben dolu dolu 5 ay boyunca mide bulantısı ve kusma yaşadım hiçbirşey de işe yaramadı sadece size tek diyeceğim Allah yardımcınız olsun inşallah kısa sürer