Sağ göğsümün altiyla gobegimin birleştiği kısımda bildiğiniz derim yanıyor giydiğim tişört vesaire sürününce daha beter yanıyor yani sanki bisey sürtmüş te pişik yapmış gibi ya değişik anlatamiyorum vallaha aylardir var bu his ama son bir aydır artık dayanamiyorum doktoruma söyledim çocuğun ayakları icerden baskı yapıyordur dedi ama içten gelen bisey gibi değil sanki yani icten gelen bisey olsa elleyince ya da tişört sürününce acir mi yanar mi anlamadim cildircam 30+1 haftaligiz bu arada var mi böyle olan bana bi çözüm soyleyebilcek olan krem vs.