15+3 haftalık hamileyim sabah eşimle birliktelik yaşadık az önce yani yarım saat önce kasıklarımda ve belimde ağrı oldu lavaboya gittiğimde peçetede hafif pembemsi leke vardı daha sonra tekrar baktım birşey gelmedi sizce ilişkiden dolayı olabilir mi şuan hala hafif kasık ve belimde ağrım ara arada vajinamda çok hafif sancım oluyor şuana kadar hiç lekelenme veya kanama yaşamamıştım 😔