Bukett35 28 haftalığım bende yaşıyorum ara ara özellikle geceleri, nefes almakta çok zorlanıyorum, doktora sormuştum normal bebek büyüdüğü için yer kapladıkça nefes darlığı yapıyormuş. Göğüs altına kadar yer kaplıyorlar. Miğdenizi çok doldurmamaya bakın bence ve ben çok su içtiğimde öyle oluyor genelde az boş bırakmak gerek.