Gamzelinur Bugun çok az kanamam gelene kadar mutluydum çok dıkkat edın bebegınız varsa kucagınıza almayın en azından 12 haftaya kadar evi işi bırakın arkadaslar
Dilbur Bizde nisanı bekliyoruz bakalım merak içindeyim 10 aylık kızım var nasıl olacak onunla bilmiyorum tam kucak zamanı bu konuda çok zorlanıyorum şimdiden