kubra_sacak tabi başta olmanın rahatlığı olabilir bnde 🙈ben düşüğüm de ankara tıp a gşdiyordum orda bir prof. doğumhaneye girdiğimde bir korkmuştum oda oda almışlar anneleri fln ama burası daha düzenli gibi geldi bana, acaba normal doğumcu bir doktoru isteyebiliyor muyuz mesela burda da? yaa inşallah böyle çabucak doğuranlardan oluruz😊