Kızlar göbek deliğimden geçen hafta akıntı gibi sıvı gelmiş, kıyafetime bulaşıp kurumuş öyle fark ettim. Hastaneye gittim doktor bişey yok dedi. Ben de çok umursamadım öyle deyince.
bugün üstümü çıkarınca bi baktım yine aynı şekilde göbeğimden bişey akmış kurumuş. Yarın tekrar başka bir doktora gideceğim ama kadın doğuma mı başka bölüme mi gitmeliyim bilemedim . Böyle bir şey yaşayan var mı aranızda?