Pinkyellow Kizlar ya idrar yollarımda enfeksiyon cikti bugün doktor antibiyotik başladı çünkü idrar yolu enfeksiyonu erken doğumu tetikliyormus çok korktum böle hamikeyken enfeksiyonu çıkıp antibiyotikle iyiilesenler varmı morale ihtiyacım var 😟
MinikKoala Pinkyellow öncelikle iyileşiyor korkma ben 3 kez filan kullandım ilk hamileliğimde. Ama sonrasında prspolisi keşfettim keşke ilaç kullanmasaydım dedim 1 hafta kullandım idrar verdim tertemiz çıktı kesinlikle tavsiye ederim
kubra_sacak Pinkyellow 2 hafta oldu bende atlatalı çok kötüydü gündüz idrar tahlili verdim farkedince sağlık ocağına geçer belki dedim gece aşırı kötüledi acile gitmek zorunda kaldım serum ve antibiyotik verdi doktoruma danıştım ertesi gün iç dedi o da. İçmezsen daha kötüleşir dedi kullandım bende şuan geçti çok şükür umarım tekrar etmez
polisanne19 Pinkyellow benimde çıktı 34 olacam iki haftadır geçmedi fitil ve toz kullandım sirkeli suyla yıkıyorum hala geçmedi kaşıntı ve yanma var 😔
Pinkyellow kubra_sacak inşallah canım geçmiş olsun banada aksef diye bı antibiyotik başladı 500 luk bide monurol diye bı şase bebeğe zararları olmasında aslında doktor verdi tabiki ona güveniyorum ama annelik duygum da beni rahat bırakmıyor 😔
ayazmoms41 Pinkyellow ben suda eriyenden 1 tane içtim 2 hafta sonra bi tane daha içicem ama ya fayda etmemişse diye çok korkuyorum 😔
kubra_sacak Pinkyellow sağol canım sana da geçmiş olsun. Aynen insan korkuyor kendin olsan tek önceden de olduğum için normal şartlarda 3 tane ilacı var zaten alıp içerdim nasıl işkence çektim o gün ağlaya ağlaya baya direndim içmemek için ama olmadı. Doktora da hala soruyorum bişey olmaz dimi diye o da olsa vermem tabiki içmezsen daha sıkıntı olur dedi haklı adam ama işte .. bunarada agumentin verdi bana binlik onu içtim canım bende
CerenNisaSecilmis Pinkyellow endişe etme gerçekten öyle bir iller ki bu enfeksyon 2 hafta önce enfeksyondan hastaneye yattım. Rahim ağzımda dikiş var benim ve enfeksyon yüzünden rahim boyumu tamamen kısalymış bebeği bir tek dikiş tutuyor. Ben ilaca çok karşıydım ama erken doğumdansa içerim bir ömür
Pinkyellow kubra_sacak aynen hamile olmasam hiç umursamam da hep de dua ederdim Allah’ım hiç ilaç.kullanmadan çocuğumu kucağıma aliyim.diye ama nasip işte mecbur içiyoruz korka korkada olsa
kubra_sacak CerenNisaSecilmis doğru diyorsun canım işte ilk gebelik olunca bilmiyor insan herkes de aman ilaç kullanma vs deyince önce doğal yollarla geçer mi diye uğraştım ama bu öyle gececek bişey değil..sana da çok geçmiş olsun 😔
Edsn Benim hiçbir şikayetim yok ama tahlillerde,kültürde bakteri,üreme çok fazla çıkıyor defadalarca antibiyotik kullandım yok geçmiyor 12.haftadan beri bu böyle şu an 34.haftadayım
Pinkyellow Edsn benimde aynı doktor enfeksiyon var diyince şaşırdım valla hiç bı rahatsızlığım yok dedim