Canım ayrıca doktor bana demişti kimyasal gebelik sağlıklı olduğunuzu gösteriyor en azından bebeğiniz olabiliyor demişti . Ayrıca bunu kadınların çoğu yaşıyor ama bilemiyorlar adet gecikmesi sanıyorlar demişti benim içim çok rahatlamıştı sende içini ferah tut psikolojin herşeyden çok daha önemli Allah’ın izniyle rabbim sizede nasip eder inşallah ❤️