Um07 cnm görev geregi dogudayız ve oldgm yerde özel hastne yok merkezde var bnm 3 sebepsiz düşügüm olmustu ondan dolayı yolculuk falan yasak merkez 2 saat uzaklıkta anca burdaki devlete gidebliyorum doktorlarıda cok sıkıntılı hepsnin dosyası var ama napıyö bebeişm için mecburum 🙁 keske gitme ihtmalim olsa bakalm hayırlısı biraz daha dewam ederse gidicem doktora ayaga kaldırıcm hastnyi napim zorla alttan falan baktırcam artık açılmaya kasılmaya