Papatya1315 Kizlar Lokman hekim Elif terziye giden var mı ve memnun musunuz Elif hoca direk sezeryana yonlendiriyormus doğru mu
Sedos5066 Papatya1315 ben ibrahim alanbay gidiyorum çok memnunum zaten dolu oluyo randevu almak skinti tavsiyem ona git derim güler yüzlü profesör
Zekzek Papatya1315 ben gidiyorum normal doğum yapanda var sırf sezeryanci diyemem ama risk almak istemiyor ben 8 saat suni sancı çekince fazla bekletme sezeryan dedi kabul ettim
Papatya1315 Sedos5066 canım biz paket aldık zaten ama geçenlerde sezeryana yönlendirdiğini duydum içime kurt düştü