Selam hanimlar bi sorum var…
Öncelikle türkcemden dolayi kusura bakmayin.🙂
14+4 de ikili tarama yapdik ve bebegimin cinsiyetini cok emin bir sekilde erkek oldugunu söyledi doktorum, bizde esimle ilk bebegimin oldugu icin cok heycanlandik kendimizi öyle hazirladik bebegimize ismiyle hitap ediyorduk ve ben hep oglum diye seviyordum tabiki alisverisini yapdik. Ve dün 17+4 kontrolde acele bir sekilde bakarak kiz oldugunu söyledi, ben daha önce erkek oldugunu söyledigimde pek ciddiye almiyarak gülerek bisy yapamiyacagini 80% 90 % kiz oldugunu söyledi.
Aranizda bu durumu yasayanlar varmi? 2 hafta sonra ayrintili ultrason yapacagiz Onda kesin beli olur ama sok yasadigim icin ve hala icimden erkek diye geciyor sizlere danismak istedim..