teletabi Gizem424242 ben kullandım yani bu marka değil tabi başka bir marka antibiyotik ti benimki enfeksiyon için 4 gün ara ile iki kere kullandım bir sorun olmadı doktorun verdiyse kullanabilirsin
Papatyam06 Gizem424242 evet kullanmıştım idrar enfeksiyonu olduğumda doktorum yazmıştı ve antibiyotik de kullanıyordum.
Papatyam06 Gizem424242 olmaz canım eğer kullanmazsan bakteri daha çok ilerler, ben ilk gebeliğimdede enfeksiyon olmuştum yine kullanmıştım.tabi doktor kontrolü altında.
Gizem424242 Papatyam06 bu tek kullanimlik toz bu gece icecem sadece bi faydasini gordunmu gectimi bu ilaci kullandiktan sonra canim
Esme1989 Gizem424242 canım geçmiş olsun bende kullandım daha önce hatta bu gece tekrar içicem yatmadan. Enfeksiyon olunca verilen bir ilaç tedirgin olmana gerek yok. Ayrıca bol su tüket su enfeksiyonu geçiren en erkili şey
Gizem424242 Esme1989 tesekkur ederim canim sanada gecmis olsun. Uzun zamandir ilac kullanmayinca tedirgin oluyorum ister istemez bide fitilim var onu nasil kullanacagim bir bilgin varmi
Esme1989 Gizem424242 kuzum fitil bilmiyorum ya ben. Onuda mı enfeksiyon için verdi doktor yada başka bir şey için mi fitil
Gizem424242 Esme1989 evet canim o da enfeksiyon icin neyse yapicam bi sekilde onuda yarn gece yapiyim tesekkur ederim