gulcins Arkadaşlar 34.haftadayım bebeğimin hareketlerinde azalma var gümbür gümbür değil ciddi manada az 😞 34te doktor muayenem var ama korkuyorum varmı bizim durumumuzda olan normal mi acaba
Melimelodi gulcins Ben suan da 38 haftadayım ve daha önce aynı şekilde cok hareksizlik oldu doktora gittik ve cok yoruldugumu bebegi yorgumu soylediler eger zorlandiysan oyuzden de olabilir. Ve zaten surekli hareket etmiyor yeri daraldikca harekeleri azalacakdir endiselenme 😊
gulcins Melimelodi gerçekten de çok yoruldum çalışıyorum iş hayatım desen öyle ve bitmek bilmeyen temizlik telaşem ve birde oğlum var 🤭 6 yaşında