En sonuncuya yapıldı. Anomali çıktı yani hasta. O yüzden tüp bebeğe geçtik ama 3 embriyomda hasta çıktı. Doğal yoldan gebe kalıp düşük yapmaktansa tüp bebek daha mantıklı geldi. Sadece ödemeler bizi zorladı, zorlayacak ve bakalım kaçıncı toplamada altın yumurtayı tutturacagım :(