Sedaks Pazartesi günü hafif sancım vardı gittim 1,5 santim açılmış git Çarşamba günü gel dedi yatışışni yapalım dedi ama bir haftadır valizimiz hazr bekliyruz neyse Çarşamba günü gittik 1,5 santim hala git cumartesi günü gel dedi ve kayınvalidem ile doktor tartıştı git gel git gel diyrsunuz bize rahim 1,5 santim açılmış ve bizi eve gönderiyorsunuz dedi Doktor; senmi doktorsun benmi çok iyi biliyorsan sen doğurt demesiyle tartışma oldu ve o hastaneden çıktık dedik bir başka doktora gidelim ve doktora gidene kadar rahim 2,5santim olmuş suni sancı ile 3 saat sonra doğumum gerçekleşmiştii baya maceralı bir gün olmuştu