Nazile1 Merhabalar hanımlar 36+3 haftalık gebeyim. Bebeğim bugün oldukça hareketli çok fazla toplanıyor affınıza sığınarak alt kısımda da çok fazla ağrım var doğum belirtisi olabilir mi?