Benim doktorum şeker yüklemesi yapmadı.. o garip içeceği aç karnına içiyorsun %70 kusuyorsun zaten gene aynı şeye denk geliyor dedi.. Bir açlık şekerine baktı bir de tokluk ikisi arasındaki fark bizim için yeterli dedi.. İnşallah güzel geçer sizin de