Bebek-geliyor canim bende pihtilasma cikti ilk ogrendgmde corapsin kullanmaya baslamistim. 6 ggun kullandm ardindan kanamalar basladi rahimde kanama alani olusmus kesenin sol yaninda 5.4 mm lik dediler. Sonra duzenli gittm kapanmisti ama devam ediyordu. Ara asa kirmizi kanama boşalıyor kahve leke devam ediyodu. Dun gittim en son bebegm iyi. Kesenin yaninda cok kucuk birkanama var dedi doktor buyudkce baskilar dedi onemsemedi. Aspirini ilk kanama olunca kestik oksapar igne vuruyodum her gun bu doktor onuda 2 gunde bir vur dedi. Biraz endiseliyim kaybm var cunku 29 haftalkken kaybettm karnmda oglumu. Bu bebegmide riske atmak istemiyorum ama doktor sknti olmaz dedi