Meral-5866 Aryaliya bende de mide yanması çok oluyor ben salatalık yiyorum Bi nebze geçiyor ilaç kullanmıyorum 😊
Papatyam06 Aryaliya 20 haftalıkken kullanmaya başlamıştım, yemeklerden sonra kullanırsanız iyi oluyor ve gece yatmadan önce, bana iyi geldi daha öncede reflümden dolayı kullanıyordum.
Sevgi6161 Maden suyu yada su bana çok iyi geliyor.Benim daha çok geceleri oluyor.Hemen bol su içiyorum yavaş yavaş geçiyor